Van heet Lima naar koud Cusco

7 februari 2022 - Cusco, Peru

Hallo iedereen,

een beetje later dan jullie gewend zijn, maar wij zijn inmiddels in Cusco aangekomen en het was nogal een overgang. We waren natuurlijk vooraf gewaarschuwd voor de overgang in hoogte en de daarbij behorende hoogteziekte. Nou en dat was niet voor niks!

we werden onmiddellijk ziek en dan bedoel ik hoofdpijn, duizelig, benauwd en we hadden het steenkoud.
marco en ik besloten dan ook maar om meteen te starten met onze hoogteziekte pillen en paracetamol. Volledig aangekleed zijn we onder de dekens gekropen en hebben het klokje rond geslapen.

vanmorgen ging het nog niet zoveel beter maar na een ontbijten, wat coca thee en nog een hoogte pil gaat het nu wel. We gaan straks Cusco in, het centrum is op 5 minuten lopen, dus dat moet lukken🤔

ik heb nog een paar foto’s gemaakt van de kolibrie die hier in de tuin rondvliegt, dat vind ik 🤩

groetjes

Hennie

KolibrieKolibrieTuin van El BalconKolibrie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Franka Libregts:
    7 februari 2022
    Wat vervelend Hennie en Marco.
    Mogen jullie dan wel op deze hoogte blijven?
    Is dat niet schadelijk voor je gezondheid? Of is dit een kwestie van wennen.
    Doe het rustig aan!
  2. Hennie en Marco Mommersteeg:
    7 februari 2022
    Het schijnt een kwestie van wennen zijn. Een dag of drie
  3. Nicolle:
    7 februari 2022
    Hennie en Marco hopelijk voelen jullie je snel beter en gniet ervan. Prachtige foto's Hennie 🥰
  4. Anita:
    7 februari 2022
    Gaaaaf hoor zo'n kolibri, jammer dat jullie zo beroerd zijn. Maar hopelijk is het snel over, dan maar wat foto's uit de buurt ook mooi.
  5. Erica:
    7 februari 2022
    Ja het is even wennen, maar dan heb je wat leuk ook jullie te volgen.
  6. Petra:
    7 februari 2022
    Ondanks de kou toch heel veel mooie bloemen
    Hopelijk ben je snel aan de hoogte gewend...
  7. Esther:
    8 februari 2022
    Hopelijk wennen jullie snel aan de hoogte en de kou!
    Wat leuk om op deze manier jullie te volgen en wat is de natuur en cultuur mooi!
    Geniet van jullie reis!