De story of: het trouwpak

6 februari 2022 - Miraflores, Peru

Een van de zaken die nog geregeld moest worden was het kopen van een trouwpak voor Niels. Vrijdagmiddag rond drie uur kwamen we terecht bij een winkel waarvan we dachten dat ze trouwpakken verkochten. Het bleek een kleermaker te zijn. Nadat we de zaak binnengekomen waren, werden we hartelijk welkom geheten door de drie personeelsleden. Natuurlijk konden wij een pak laten maken op maat, natuurlijk kon het de dag erna (!) klaar zijn , geen probleem allemaal. Het MOEST zaterdag af, want zondag vliegen we naar Cusco.

De rollen met stof werden tevoorschijn gehaald en de centimeter erbij genomen. Wij waren wat bezorgd over zijn stellige bewering dat het pak zaterdag echt klaar zou zijn, maar besloten de gok te wagen en het trouwpak te laten maken.

om vijf uur dezelfde middag moest Niels nogmaals komen om door te passen en vanmiddag (echt waar) was het driedelig trouwpak klaar. De beste man heeft de hele nacht doorgewerkt om het af te krijgen!

wauw, wat een service!

Spoedorder voor het trouwpak

Niels wordt de maat genomen

zondag gaan we vliegen naar Cusco.

groetjes

Hennie

1. Carolien:
    Top service!
    Kan Only For Men nog wat van leren...
    Ben benieuwd Niels in een 3 delig pak.
  2. Franka Libregts:
    6 februari 2022
    Wat een leuk verhaal. Ik heb ook bewondering voor jullie dat je dit aan hebt gedurfd..
    Met de kennis van NL zou je hier toch minimaal 3 weken moeten wachten voor een 3 delig kostuum.
  3. Thérèse:
    6 februari 2022
    Wat heerlijk hè dat dat daar “gewoon” kan!
    Goeie doorreis gewenst
  4. Anita:
    6 februari 2022
    Zo zie je maar ook in Peru koop je lokaal😜 fijne reisdag
  5. Nicolle:
    6 februari 2022
    Wow dat is nog eens service 🥰
  6. Jok van Bijnen:
    6 februari 2022
    Wat leuk om met jullie zoon een trouw pak te kopen.En dat is nou eens een service.Goede reis verder.
  7. Brigitte:
    6 februari 2022
    Leuk om te lezen! Ik ben benieuwd hoe het geworden is, maar dat gaan we over een kleine 2 weken wel zien.