We zijn er!

4 februari 2022 - Miraflores, Peru

Goedemorgen allemaal,

we zijn er nog van aan het bijkomen, wat een lange dag en verre reis. We vertrokken om half 9 uit Vlijmen, en 19.10 plaatselijke tijd arriveerden we in Lima, waar het al donker was. Alle formaliteiten bij de douane gingen vlot en rond kwart voor 8 zagen we dan eindelijk Niels en Ana .
Nadat we even op de taxi moesten wachten die ons naar het hotel in Miraflores bracht, kwamen we rond half 10 aan in het hotel (inmiddels in Nederland dus 6 uur later).  We wilden graag daar nog wat drinken met Niels en Ana, maar de bar was helaas al dicht, dus gingen we nog naar een gezellige bar om nog een afzakkertje te drinken. Om kwart voor 12 vielen we uitgeput ons bed in.

na een redelijke goede nacht waren we al vroeg wakker, en zijn opgefrist aan het ontbijt begonnen.
de mensen die we hier tot nu toe gesproken hebben zijn bijzonder vriendelijk. Weg gaan straks samen met Niels de wijk Miraflores verkennen. Volop in de zonnebrand en met pet en zonnebril dat wel, want het is hier heet.

ik voeg nog een paar foto’s toe van de luchthaven.