Nog 21/2 week

16 januari 2022 - Vlijmen, Nederland

Met nog 2 1/2 week te gaan hebben we nog tijd genoeg om alle voorbereidingen af te ronden. Een heleboel is al gedaan, vaccinaties gezet, hotels geboekt, vluchten geboekt, parkeren  op Schiphol, medicijnen ingeslagen, kopieën gemaakt van alle belangrijke documenten, reisverzekering  etc.etc.  Het is tenslotte niet niks, zo'n verre reis. Gelukkig is Peru nog steeds een "geel" land.  Voordat we terugvliegen naar Nederland moeten we wel een PCR test doen, maar dat komt vast wel goed.

Ons reisprogramma ziet er nu als volgt uit: 3 februari vertrekken we naar Lima, daar zullen we in de wijk Miraflores verblijven tot en met zondag 6 februari. We hopen dan kennis te maken met de moeder van Ana en nog wat van de stad te zien. Op zondag vliegen we van Lima naar Cusco, en daar blijven we dan tot en met 24 februari. Vanuit Cusco hopen we een aantal leuke excursies te maken, en natuurlijk op 18 februari het trouwfeest van Niels en Ana. Op 24 februari vliegen we dan weer van Cusco naar Lima en van Lima naar Amsterdam, waar we dan 25 februari weer aankomen.

af94c586-0d9b-495b-8e52-935bcf5e292aZo begon het 3 jaar geleden